30 Juni

Tja tja
Har verkligen inte hunnit uppdatera förren nu. Har banne mej haft häcken full hela tiden. Bröllopet var lyckat. Fint väder och god mat. Verkade som om alla hade lika kul som jag höhö. Men fy satan i gatan vad ont jag hade i fötterna efterråt (och då är jag ändå rätt härdad) Håkan fick bära ut mej till bilen när vi skulle åka hem. Min klänning var ingen vacker syn efter festen. Brukar aldrig spilla på mig på vanliga fester men självklart när jag har en fin balklänning på mej ska jag bete mej som ett jävla drägg höhö. Tur att kemtvätt ingår i hyran.
Ska försöka slänga upp lite bröllopsbilder så fort jag hinner. Jobbar i dag 14-21 så det kanske hinns med i kväll. Måste verkligen städa här också. Det är ingen vacker syn om man säger så. vi drar ju till Arvika på Onsdag så det vore ju gött att komma hem till ett städat hus när man har bott i en soptipp en vecka. Hinna sola måste jag ju göra innan jobbet också. Ja som ni förstår hinner jag inte sitta här och glo mer.

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0