18 Mars

jaha då var man redan uppe då. Min kära syster var så trevlig och ringde och väkte mej 7.15 för att  prata om bajs....
kunde inte somna om så jag mösade mej upp vid hal åtta och kokade mannagrynsgröt som jag ska surpla i mej nu. Håkan stensover fortfarande. Funderar på att gå in och hoppa lite på hnom så han kommer iväg till jobbet eller kanske gör mej sälskap till frukosten (vilket kanske aldrig har hänt under de snart 3 år vi bott ihop höhö)
Fint väder är det också så kanske kanske skajagförsöka ta mig till jobbet i eftermiddag för egen maskin. Vore gött om cykeln funkade för omjag ska gå får jag börja redan vid typ 13.30 eftersom jag börjar jobba 14.30. får se hur det går.

Nä nu ropar magen efter gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0