2009 är mitt år

Det känns som om detta året kommer bli mycket spännande för mej. Kommer hända en hel del. Lite 2005 över det för då var jag också i london och på en festival. Tänkte lägga ut lite bilder på höjdpunkterna från det året.
 
Först åkte vi till Taizé i franlkrike. Hittar inga bilder från det såklart bara några jag fått från en Hplländare jag träffade där

Malin i grönt och rastaflätor och jag i beige. vi drog i gång en dans runt "midsommarstången" om jag inte mins helt fel

Berent, Malin Eelco och jag

Älskar den här bilden mest för den väcker så många minnen. Jag och syrran i nedre vänstra hörnet. Detta glada (nåja nästan alla) gäng jobbade som nattvakter det året. Har banne mej aldrig haft så roligt. Tänk er två övertrötta piff och puff på crack så förstår ni ungefär exakt hur roliga jag och Malin var höhö.


 Sedan kommer jag inte ihåg vad som kom först hönan eller ägget höhö men jag tror hultsfred var nästa stopp.

En av dom här snygga brudarna följer förmodligen med till arvika.



Var man fräschast i kommun?nej




Härliga tider och tro det eller ej härligt väder

Sedan var det ju london då. Det enda roliga på den "konferensen" var ju jag och malin såklart höhö.


Som ni ser är vi väldigt lättroade





sådär en liten tilbakablick. Nu väntar jag med spänning på att tiden ska gå fort så jag kan dra iväg på mina nya äventyr

Kommentarer
Postat av: M i c k a

ja för fan ;D in flames är nya modet, påtal om det så fick jag en ny tröja som följer modet idag ;D fick en med resident evil 5 tryck. woho ;D

2009-03-13 @ 17:25:23
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

såå underbara filmer :D iallafall de två första.

2009-03-13 @ 18:11:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: malin

men för helvete! du var tvungen att lägga ut den bilden från hultan där man såg mest sleten ut..;P kunde ju lagt mej ner bland all skit där i bakgrunden och smält in liksom haha! =PPPPPP

2009-03-13 @ 22:02:59
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: -marie.sistersdesign-

roliga kort, ser ut som ni hade toppen. och några jag kände igen däär med :P

2009-03-13 @ 23:01:16
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0