Mätt i magen

Japp det är man nu.  Gjorde världens godaste korvstoganoff precis. Ja för att vara jag så var den riktigt god faktiskt. gjorde två matlådor till Håkanockså så har han några i frysen till dom dagarna jag inte orkar laga mat, vilket tyvär är ganska ofta efterom det inte är min starka sida. Nu sitter jag mest och väntar på att kråkan ska komma hem så vi kan boka skiten jag mummlade om i morse. Han spelar innebandy i dag så han kommer nog inte förren vid åtta.

Fick en så skojig kommentar om bilderna i tidigare inlägget. Att jag och syrran ser ut som systrarna graaf på första bilden. Det är faktiskt inte första gången jag får höra det om den bilden höhö.
nepp funderar på att lägga ut lite fler festbilder snart. För det är väl kul att se hoppas jag?

Kommentarer
Postat av: sassa

jodå hyffsat bra... har varit förkyld i ca två veckor nu... =(... inte kul alls... men tror det börjar släppa... kram

2009-03-11 @ 19:32:37
URL: http://onlysassa.blogspot.com
Postat av: malin

va vad var det för blindbock som tyckte det! =P

vad är det för skit ni ska beställa då eller..arvikafestivalen eller nåt annat? skriv för fan man blir ju nyfiken!

2009-03-11 @ 21:01:24
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0