28 Maj

tjoho...
har inte haft lust att skriva fören nu. Har legat i sängen och läst och bara slöat, det måste man ju göra ibland eller hur hehe.
Vad händer hos er i dag då?
Själv skajag och älskling åka till Skövde i kväll. Vi ska först in på Resia och hosta upp pengar för resan (shit nu är det faktiskt inte långt kvar) Sedan ska vi till Henke och Kristin och förmodligen äta kinamat och planera lite vad vi ska hitta på. Ska bli så skoj. Jag och Håkan låg ochpratade halva natten i går och drömde oss bort till vita stränder och turkost vatten. Härligt.
Jo just det ja jag har sökt ett jobb till nu precis.Men det tänker jag inte säga vad det är för då blir jag bara mobbad.
Nu ska jag snoka i bloggar...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, ja, ibland har man verkligen tur. Ska köpa en lotte senare idag! :-) Kram

2009-05-28 @ 15:08:34
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: Diana

ser fram emot löööördag!!:D såg att jenny ville festa hos henne, men hon är JÄTTE välkommen till Ida om hon vill! pöss

2009-05-28 @ 15:14:50
Postat av: malin

vartdå vartdå vartdå???? =P

2009-05-28 @ 15:27:30
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

Vi tar det lugnt här eftersom vädret suger! Lycka till med jobbsökandet jag hoppas du får napp någonstans!

2009-05-28 @ 16:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0