31 Maj

hallå...
Jaha har haft fullt upp nu så jag har inte hunnit uppdatera här något vidare höhö.
I går var det himla skoj i alla fall. Drog ju på överraskningspartaj för Ida hemma hos henne. Vi spelade ett himla barnvänligt spel och lotteri som sandra och diana hade knåpat ihop. Jag kallar det Ida med knuff höhö. Jag vann finfinfa grejer på lotteriet. Bilder kommer.
Håkan och jag var inne i stan igår också på dagen och kikade i affärer och jag köpte ett par skor som nu blivit godkända att ha på bröloppet. ett riktigt kap om jag får däga det själv. Sprang in på sko larsson utan minsta hopp om att hitta några skor men där stod dom och ropade på mej. 350 spänn kostade dom också och det är ju inte så jävla farligt direkt hehe. Bild komme på dom också så småningom.
I dag har vi firat mors dag hos mormor och fikat och ätit tårta. Kom preci hem och här ska jag bara sitta och slöa innan jag går till jobbet.
Nu måste jag ha lite mat i magen känner jag. Har inte ätit någon riktig mat än i dag. Fy på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0