7 Maj

hej hopp. Snart ska man jobba igen. Har inte gjort såmycket i dag. Sov ju ända till16.00 sen kom Håkan hem från jobbet och vi åkte i väg till pappa och fikade och hämtade en resväska till mej. Kanske dags att köpa egna snart? snart smäller det! Först till göteborg på lördag med håkans halva släkt typ höhö. Där skavibo över natt på hotell och göra en hemlig grej på lördag kväll. Det är mina svärföräldrars julklapp och dom vet inte vad vi ska göra därför skriver jag det inte här (inte för att jag tror dom läser här men man kan aldrig vara nog försiktig haha)

sedan på söndag drar jag ju till loondon ohjefter det ska det bli uppdateringar här vill jag lova. Så skoj ska vi ha jag och lilla zombien.

hepp nu ska jag äta lite mat innan jag pyser till jobbet senare.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0