Frukost!

Blev inget jobb för mej så jag gick ju såklart och la mej och sov i fem(!) timmar till. Herregud. Det måste ha berott på att jag hade en så tuff dröm. Det var som en film. Jag kommer inte ihåg så bra nu men det handlade om mutanter, kidnappnig av en president, motorcykeljakt i Kina. En väldigt bra dröm. Jag vaknade flera gånger och tittade på klockan och tänkte "nä fan jag sover lite till" somnade om och fortsatte drömma där jag slutade. helknäppt. Jag fick tyvär inte reda på slutet av drömmen för nu tyckte jag att det verkligen var dags att gå upp. Kanske får jag veta i natt höhö.
nä nu blir det manangrynsgröt till frukost! Var ett bra tag sen jag åt det faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0