Lite mer London...

Andra dagen gick vi ut. Eftersom Tessan oturligt nog blev krasslig så blev det bara Sanna och jag. Himla kul var det. Inte för att skryta men vi var totalt omringade hela kvällen, kul att va snyggast på stället för en gångs skull höhö. Här kommer i alla fall lite bilder från kvällen och ja jag vet att jag har en fotomin men jag kan inte hjälpa det. tre droppar vin och jag är där moahaha.

Kvällen började med en romantisk middag för två

Sedan följer några (enformiga) egopics från bussresan in till old street. Vill man ha en åktur utöver det vanliga ska man sitta högst upp och längst fram på dubbbeldäckaren.tips tips. Är verkligen sjukt roligt att åka på fel sida vägen.




Sedan myglade vi oss in gratis på ett ställe och där träffade vi två söta snälla som hette Elisabeth och Ian. Hur trevliga som hellst. Elisabeth bjöd t o m mej och sanna på ett glas vin, vilken tjej i sverige skulle göra det?

Den här bilden är så ful. Någon verkar ha fått beundrarinnor haha. Varenda gång kameran åkte fram vred Ian nacken ur led. Jag vet att jag har en fotopose men det här är ju extremt (snyggt)



Klänningen köpte jag på Primark för ca 180 spänn. Färgen ser skum ut med blixt, egentligen är den midnattsblå och mycket mörkare. Halsbandet köpte jag också där för ca 30 kr. KAP!

Sanna var också himla tjusig




Ian demonstrerar nacksspärposen. Ser ni killen där till vänster?Vet ni vem det är?....Inte jag heller! Han är ju överallt.  

...vart fan kom du ifrån då jävla linslus!

Cute

Sliskig italienare. Ful kille snygg t-shirt

Sanna med sitt ragg bartendern. Ser ni öronsnäckan han har? Han hade walkietalkie också och när vi kom in gick sanna fram till baren och hörde bartendern prata i den med vakten utanför. "Yes, two gorgeous girls. One blond yes I saw them" Vänder sig om och får syn på Sanna som börjar asflabba och bartendern blir väldigt generad. Haha höll på att skratt ihjäl mej när Sanna berrättade det.


Oj blev ganska många bilder men jag tror ni överlever va?
Förtsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,tyckte jag skulle testa på det :)



ni verkar ha haft det kalas i london! :)

2009-05-22 @ 22:19:52
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0