Oltorp

Japp. Jag och Håkan har precis kommit tillbaka från en promenad i spåret. Så jävla gött. Solen kikade fram förut så då slängde vi oss i väg. Var väl ute en timme ungefär. Känns bra. Innan det åt vi mat och jag hade lyckats laga till stuvade grönsaker och stekt falukorv. riktigt gött blev det och jag gjorde ett stort lass så håkan fick två matlådor också. Annars brukar fyra portioner bara räcka till tre hos oss. Vi äter väl för mycket moahaha. Till maten såg vi på två avsnitt av full frys. Blev så sugen på att kolla på det efter att malin hade med ett klipp därifrån i sin blogg haha bonnuhumor på högsta nivå. Skämten är ju jävligt dåliga men man kan inte annat än skratta ihjäl sej åt Edvins jävla ryckningar och kommentarer.
Nu ska jag bara dega vid datorn ett tag sen kl 22.40 ska vi sitta bänkade framför LOST.

Kommentarer
Postat av: malin

ja eller hur! har sett att dom gått för 600-700 ibland ännu mer ibland..helst sjukt så jag anser att jag gjort ett kap =)



mohaha ja jag siter ju och klämmer på full frys dvdn hehe så bra! =)

2009-05-26 @ 21:45:53
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0