Pust, Stånk

Nu har jag banne mej städat klart för i dag. Har precis dammsugat och man blir ju totalt genomsvett! Nu blir nog Håkan glad när han kommer hem för oftast brukar jag lämmna dammsugningen åt honom när jag städar, för jag tycker det är dödstråkigt.

Kikade förresten in i syrrans blogg och såg att hon hade lagt ut bilder från våra balderbravader höhö. Jag ska ju självklart härmas och bidra med ett foto jag med där både Håkan, Jonny, Malin och jag är med (plus en rolig kille som vi fick med "på köpet")



Gå in hos syrran och kolla dom andra bilderna, dom är faktiskt roliga höhö

Kommentarer
Postat av: malin

haha snyggare kan man ju knappast vara! =)

2009-05-26 @ 15:11:05
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0