13 November

Halli hallå.
Nu sitter jag här nedsjunken i soffan och orkar inte röra mej en millimeter. Är verkligen kroniskt trött nu för tiden men hellre det än illamående eller hur hehe. Tack för alla gulliga kommentarer förresten det gör mig jätteglad.
Hur har eran fredag den 13:de varit då? Min började ju kanonbra med att jag sprängde ett ägg i micron i morse. sug på den du. Har jobbat hela dagen med avbrott på tre timmar som spenderades med mor och bror i metropolen Skara för lite fika och presentinköp. Nu har vi precis kikat lite på idol men mina ögon går som sagt i kors här så jag ska väl släpa mej till sängen är det tänkt.
natti!


Kommentarer
Postat av: Malin

Den där tröttheten är vidrig men den brukar ju oftast ge med sig efter ett par veckor! Hoppas du även sliiper må illa, det är skit! Vi ses på fredag jag är dunderladdad =)

2009-11-14 @ 10:15:51
Postat av: Sara

Fredagen var hyffsad med tanke på det illsvåra journalistikprovet jag gjorde på morgonen. :)



Skönt att du slipper illamåendet iaf. Tycker det är så roligt att ni ska få en liten knodd. :D

Kram

2009-11-14 @ 11:48:02
URL: http://saraleverin.blogg.se/
Postat av: maja.

åh vad coolt! ja att vara trilling är trippelt så häftigt. är ni lika?

2009-11-19 @ 19:58:58
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja eller hur? fasiken, det är speciellt så här på kvällen som jag svullnar upp. Kan inte knäppa mina jeans, haha. Hur går det annars? illamående? Jag har klarat mit rätt bra ifrn det. men den här trøttheten gør mig typ sjuk känns det som..

2009-11-22 @ 18:59:14
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Diana

Uppdatera!! :D saknar dig kristin:) hoppas du å magen mår bra!! sååå kul för er. pusspuss

2009-11-22 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0