Bahamas dag 2

Syrran har ju bokat bröllopsresa nu och då blir man ju själv en aningens sugen på att dra iväg igen. Men jag har ju faktiskt inte visat de sista bilderna från resan. Fy på mej liksom. Så nu piggar vi upp den här gråa novemberdagen med lite bilder från bahams.

Dag två hade båten stannat i Nassau (tror det stavas så) huvudstaden. När jag kikade ut genom vårat hyttföndter var det en strand mitt emot som var en ö som heter paradise island. Fanns många flådiga hus där och effterråt fick jag reda på att det huset som jag såg mittemot min hytt var Mick Jaggers. Jag har liksom bott granne med Mick en natt höhö ballt!

Här går vi av båten i alla fall

Vi hoppade på en liten båt som skulle ta oss över vattnet till Paradise island

Hejdå båten! Alltså kolla in vattnet,  hur blått som hellst.

På Paradise island ligger det här hotellet. Atlantis tror jag det heter och det är ett av världens lyxigaste. Där inne
gick vi och kände oss som något katten släpat in höhö

Hamnen som hör till Atlantis. Full med svindyra fläskiga båtar...



Haha. Lägg även märke till den gigantiska båten i bakgrunden.jesus.


Den härliga stranden. Lagom mycket folk...hehe


tog inte så många bilder på den stranden för vi passade på att sola, bada och njuta in i det sista.

På väg tillbaka till båten hitta vi dom här balla grejerna. Vi köpte självklart en bil till Håkans syster eftrsom hon är galen i bilar och samlar på cocacola grejer.


Sitter i lilla båten påväg till stora båten...söt va?

fiskar...

Bahamas flagga

På kvällen när vi skulle gå och lägga oss hade vi fått en liten kanin

Hej hopp så var vi tillbaka i Miami igen och så var den resan slut. En lång hemfärd väntade förstås men dom är ju så tråkiga :)


Fårse när vi kommer ut på resa igen. Vore ju skoj att komma iväg på en liten tripp innan bebis kommer. En vecka inte så jättelångt bort...jaja vi får se.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad gôtt det såg ut! Skönt att veta att det inte regnar och är grått precis överallt;)

Kaninen var ju söt!

2009-11-30 @ 09:34:17
URL: http://firemoonhorses.wordpress.com/
Postat av: J.

Jättefina bilder, jag älskar verkligen kryssningar, det är helt klart ett av de bästa sätten att resa på!

2011-11-28 @ 18:38:26
URL: http://www.karibienkryssningar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0