Hungrig!

Ja då var man hemkommen och färdigshoppad då. Nu är både kyl och frys knökafulla. Gött!
Massa spännande saker hamnade i vagnen den här gången. Nytt tvättmedel och en smultrondricka som jag sitter och sipprar på nu. Förbannat jävla god alltså och den får en att längta till sommar och sol. Trippen till willys gick smärtfritt förutm att vi var tvugna att ta "genvägen" genom mc driven för att klämma i oss varsin cheesburgare. Jag blev så akut hungrig så jag behövde någonting i magen. Sedan när vi går ur bilen vid willys rinner det till och jag blir kissnödig. Så jävla typiskt. Det graviditetssymtomet hade jag klarat mej utan tack. Men jag är bra på att ignorera problem så jag klarade av att göra av med pengar ändå höhö.
Mmm nu börjar det lukta gott för Håkan steker kotletter. Till det blir det potatisgratäng och lite sallad. mums. Hoppas illamåendet släpper om jag får lite riktig mat i magen.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas du blev av med illamåendet :)



Jag är också en sån där som samlar på mig massa saker, har hur svårt som helst för att kasta saker.

2009-11-25 @ 19:52:34
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0