packa packa

Herregud var redig jag har varit nu då. Har lagat mat och krossat tallrikar mm.Har även packat tre kartonger och två Ikea kassar med diverse grejer. Orning och reda pengar på fredag. Men det ser dessvärre ut som kriget här. Vad mycket skit man hittar överralt också. Håkan har så mycket fula prydnadsgrejer *skav i ögonen* Jag vill inte ha med dem till nästa hus.
Jaja nu sitter jag här och pustar ut lite. Får ju inte överanstränga mej då blir mamma arg höhö. Nä men man får ju tänka på lilla livet i magen. Vet inte riktgit vilken vecka jag är i men jag misstänker att det faktiskt kan vara vecka 10 nu. Säker kan man väl inte vara förren efter första ultraljudet antar jag.

ooo nu kurrar det i magen får se om jag kan skrapa fram något ur skåpen. Storhandling står på schemat i morgon. Blev inget jobb i morgonkväll för resursen hade tagit fel men på Onsdag kväll fick jag istället.yey!

Så här såg huset ut för någon vecka sedan i fall någon är nyfiken. (det i nya huset alltså höhö)


och lilla mamma fick komma med på ett hörn också...

Kommentarer
Postat av: marie

skoj att börja renovera!!! :D

2009-11-23 @ 18:46:51
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är först när man ska packa ihop sina saker man upptäcker vad mycket skit man samlat på sig.

Var dock glad att du inte ska flytta från hus till lägenhet som min faster gjorde i våras. Det blev lite trångt :)

2009-11-23 @ 18:47:57
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0