14 Otober

Satan i gatan vad kallt det är idag. Efter en frostskadad rumpa har vi nu även satt på elementet inne på toaletten...
En mysig brasa har jag kört i gång också så snart blir det varmt och gött. Sitter och väntar på en gubbe som ska komma och titta på huset. Typ värderare. Jag har inte orkat städa någonting men han skulle typ bara sticka in näsan tydligen. Som vanligt kan man aldrig få en exakt tid så jag var tvungen att mösa mej upp och sätta mej här och glo. Ska jobba i kväll i alla fall. 14.30-21.00 har rast en halvtimme och då ska jag springa till posten och hämta ett paket! Jag har nämligen shoppat igen höhö. Tog typ bara två dagar att få det. Det är annat än H&M det.
Jag lägger nog ut en bild i kväll så ni får se hihi.
Sedan har jag fått förfrågning om att lägga ut bilder på mina shoppingfynd från New York och det ska jag också försöka kläma fram ett sånt inlägg.
Nu ska jag däremot äta frukost!
Smell you later

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag hade tänkt va vampyr..=) Ja de kommer bli jättekul! =)

2009-10-14 @ 20:38:08
URL: http://annasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0