15 Oktober

Nämen vad knäppt. Jag har haft ganska många besökare i dag trots att jag inte skrivit ett jävla skit. Skumt..
I alla fall nu tänkte jag skriva några rader. Det blir det vanliga dravlet. Har jobbat i kväll och det gick bra bla bla bla. En jobbarkompis hade med sig sitt hembakta bröd och det var tamej fan det godaste jag ätit. Hur kan man baka så gott liksom? Tyvärr hade hon inget recept eftersom hon hade "höftat". Rackarns.
Jo men visst i morn åker vi till Ikea då. Fan vad jag tjatar omdet hele tia men jag har ju sett fram emot det hela veckan liksom. I morn ska jag även träffa en gamal kär vän som jag inte sett på länge. Hon bor nämligen här i krokarna nu för tiden så hon och hennes hund kommer hit och gästar i morgon eftermiddag. Så vi ska se på idol ihop och beställa pizza (om jag får bestämma höhö)
neeee nu ska jag snoka vidare lite här innan jag slår ihop mina två blå
natti på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur skönt kan det vara att gå med dom skorna p IKEA?! ;)

Fast vill man vara snygg så....

2009-10-16 @ 12:27:58
URL: http://www.metrobloggen.se/firemoonhorses
Postat av: malin

åh hemmabakat bröd, de va inte igår :)

2009-10-16 @ 21:23:06
URL: http://mjaouliin.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag drömde att vi var på en festival och var tvungna att ha stygga peruker på oss, det var "inträdesbiljetten" :)

2009-10-17 @ 08:07:07
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0