7 Oktober

Yo!
Då var jag hemkomen. Har heft en heldag med syrran. Vi möttes upp i stan där jag tog Hgo på en långpromenad medans Malin fick ett hål lagat (i tanden also..) sedan for vi till Willys och handlade lite och vidare till Järpås där dagen spenderades med att för min del underhålla en galen unge höhö. Jag har läst samma bok 117ggr, blivit hoppad på men även fått en hel del pussar av min lilla goding. Hoppas han inte för över sin förkylning på mej bara, vore ju lagom kul...
Håkan kom och hämtade upp mej och här sitter jag nu och glor medans han är inne i Kvänum och spelar innebandy.
Nu måst jag ha någonting i magen illa kvickt
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHA!

Fy fan, ja hade de gjort det på mig hade jag säkert stått kvar ännu idag :)

2009-10-08 @ 17:59:45
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0