14 September

Mors!
Blev ingen uppdatering i går för jag jobbade hele dagen lång. Krachade framför teven när jag slutat och såg på den sämsta skiten jag sett på länge. Komissarien och havet verkade juså lovande men det var så jävla B. Såg ut som om dom dubbat allt och alla eller så var bara ljudet extremt dåligt synkat, krystade repliker och allmänt bajs bara. Skittrökigt.
Idag är jag ledig som det verkar men man vet ju aldrig resursen kanske ringer och man får hoppa in i kväll. Fast jag vill ju helst gå på friskis och svettis förstås höhö. Vi får se hur dagen blir.
Nu måste jag i alla fall ta tag i mej själv lite här. Diska, tvätta, städa. Är det inte underbart att vara ledig?
Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0