Friskis och svettis

hej hopp!
Tack för kommentarerna på bilden! Det hade inte gjort någonting om du hade kommit och väckt mej syster för då hade jag i alla fall inte legat och trynat till kl 14.00. Så gick det med att vända rätt det dynget...
I dag har jag i alla fall packat upp och donat och satt igång en fullproppad tvättmaskin. Finns det nåt trökigare än att packa upp eller? Sedan har jag stora problem med plats för tillfället. Mitt redan överfulla skoställ har fått utökning med fyra(!) par nya skor. Hoppsan.Det är ju tur att man kan stapla på höjden...
Garderoben börjar också bli lite väl trång. Får nog bli en rensning där i morn.
Ska börja med bilder från resan senare men det får bli efter friskis och svettis (ja ni läste rätt) jag ska dit första gången i kväll. Jag och en jobbarkompis har kommit fram till att vi ska ta tag i våra liv den här hösten. Lycka till Kristin. Nu ska jag försöka svänga ihop någonting ätbart så jag hinner smälta det lite innan jag ska skutta runt som en dåre.

Hör senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0