Gå och lägga mej?

Näääää inte än va?
Har precis klämt i mig massa kladdkaka och känner mej uppblåst. Att man aldrig kan äta lagom mycket. I bland finns det banne mej ingen botten alltså. Men i dag tyckte jag att jag kunde få moffa lite för Camilla kom och hämtade upp mig så gick vi två varv i Oltorp. Fan va duktiga vi är! Vad har jag mer gjort då, har börjat plöja massa disneyfilmer som brorsan *host* har fixat höhö. Sett på svärdet i stenen och Aristocats. Kommer inte ens ihåg aristocats men kan inte tänka mig att den är roligare på svenska. Fan, dialekterna i den filmen gör ju allt. Skrattade som en tok. Gässen är ju helt klart bäst.
Får se om det blir något mer inlägg i dag. Går jag inte och lägger mej så kanske det blir så.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0