27 April

Mors mors.
Nu sitter jag parkerad i sängen med datorn i knät. Vill ha längre armar tack, det är liksom en stor medicinboll i vägen här. Var kom den ifrån?Hoppas alla får plats...
I dag har det varit ganska livat för en gångs skull. I morse var det bm besök på schemat. Allt såg bra ut. Sf-måttet låg på 32, blodtryck 110/70, viktuppgång 12 kg. Bebis låg fortfarande med huvudet neråt men var rörlig tror nog den kommer ligga kvar så till förlossningen för det finns ju inte direkt plats för några volter här inne längre höhö. Bebisens hjärtljud låg på 152. Sedan for vi hem och jag powernappade lite tills syrran och Hugo kom instormandes. Dom sällskapade med mej några timmar tills jag sparkade ut dom och gick och la mej igen. Så sjukt jävla trött hela tiden! Låg och drog mej tills Håkan kom hem och då var jag sugen på pizza så han fick vackert pysa iväg och hämta det hehe. Så vi satte oss ute på altanen och åt för det var så fint väder men vinden var kylig som attan så vi kröp in efter ett tag. Nu sitter vi vid varsin dator och nördar oss. jag hoppas på lite filmmys lite senare (om jag inte hinner somna förstås).
Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0