2 Augusti

Morsning korsning.
Här händer det inte så mycket just nu. Vide ligger och sover och Håkan målar sovrummet. Blir så jädrans najs alltså. Jag har inte gjort något särskillt i dag. Jag tog en sväng med Vide till affären och handlade på mig lite nödvändigheter som kattmat och filmjölk så senare ska jag nog svänga ihop american pancakes (utan kattmat då...)
Har skickat ett "vresigt" mejl till nlt och frågat vart våran välkommen till världen bild tagit vägen. Den var i tidningen den 21 Juli men har inte kommit ut på nätet. Fick snabbt svar tillbaka att nu skulle den vara upplagd så så smidigt gick det hehe
Här är bilden:



Såå liten där. Fyra veckor och fem dagar gamal när bilden togs och nu är han snart åtta vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Sofie

2010-08-02 @ 15:58:11
URL: http://justfollowus.blogg.se/
Postat av: sandra

såg er i tidningen! såå fina :D

ja shit vad fort det går! snart e han 15 höhö :P

2010-08-03 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0