22 Augusti

Morsning korsning.
Efter att ha blivit nedspydd två gånger inom loppet av fem minuter har jag nu lämnat över lilleman till sin kära far. Har satt igång en tvättmaskin så man slipper gå naken och tänkte att jag kunde passa på att blogga lite om i går.
Vi hade ju siktet inställt på Ikea men det verkade som om högre makter ville att vi skulle bli hemma. Det började med att vi "försov" oss eftersom Vide snarkade ända till 08.30. När vi väl var färdiga och i princip skulle åka iväg så upptäcker vi att bilen vägrar starta (motherfucking piece of crap!) Håkan ringer i panik sin far och hela familjen dalemo var iväg med husvagnen men vi fick givetvis låna deras volvo. Perfekt eftersom vi har nyckel till dom. Självklart hade Håkan försnillat dom så de inte gick att hitta någon stans. Efter att ha vänt upp och ner på hela huset och svurit långa ramsor hittade Håkan dom efter många om och men i nyckelskåpet, jo ni hörde rätt i NYCKELSKÅPET är det inte helt otroligt? Jag satt och ammade under denna process men hade jag haft händerna fria är jag ganska säker på att jag hade letat i nyckelskåpet först...
I alla fall så satte sig Håkan på cykeln för att trampa iväg och hämta bilen och när han kommit halvvägs så öppnade sig himlen och det började vräkregna och jag fick hem en halvdränkt vresig kråka. Oh my fucking god vilken bra start på dagen vi fick. Vi kom i alla fall iväg till slut och hade en hyfsat bra dag på Ikea med några små *host* utbrott från Vides håll. På kvällen åkte vi direkt hem till syrran för att barnvakta åt hugo. Efter mat och en halv film skulle jag natta Vide och råkade visst somna själv och vaknade vid tre tiden på natten strax innan Malin och Jonny kom hem. Så kan det gå.
Nu ska jag sno tillbaka min lilla kille från Håkan för jag är Videsjuk som det kallas höhö.

Kommentarer
Postat av: syrran

hahaha gaaaaarv! motherfucking piece of crap! ja det var ju ingen underdrift iaf...;P

2010-08-22 @ 17:47:23
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: sändy

haha ja djävlar vad jag känner igen det! införskaffade mej ett nyckelskåp just för att få hela familjen å ha koll på nycklar! hjälpte det? nä.. ;)

2010-08-23 @ 18:52:25
Postat av: Askanette

Keep safe. Look out for one another.

2011-08-09 @ 08:42:52
URL: http://askanette.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0