24 Augusti

Hej hopp!
Nu har jag kommit hem från mysig mammafika hos fjällan. Aset god blåbärspaj hade hon gjort och eftersom vi bara var tre mammor som kunde närvara så blev det desto mer paj till oss *moff moff* Det springer vi bort i morn på friskis. För övrigt känner jag verkligen att min kondition är lika med noll. Det där friskis passet i går höll på att ta livet av mig men skam den som ger sig. Jag tar det försiktigt så kommer det nog gå bättre och bättre för varje gång...joppas jag.
Annars har det inte hänt så mycket mer i dag. Har satt igång andra maskinen tvätt för i dag. Mest handdukar eftersom det går åt ett antal sådana per dag...
Nu har jag bara tänkt njuta av lugnet här eftesom lilleman har somnat. Är så förbannat trött idag trots att jag fick sova 10 timmar i natt. Blir till att slösurfa fram till att jag ska börja med maten.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0