25 Augusti

Jeeeeeepp!
Nu sover lilla videung en sväng så jag passar minsan på att slappa här framför datorn. Är sugen på en ny header så det är möjligt att jag börjar pilla med det i dag om jag kommer ihåg hur fan man gör. Den jag har nu känns en aning egotrippad. Annars händer det inte så mycket i dag, ska till friskis i kväll and get myself a heartatac är det tänkt höhö nä men så illa får vi väl ändå hoppas att det inte går. Otroligt nog har jag inte ens haft någon träningsvärk sen sist så då måste det ju betyda att jag bara lallade runt.
I alla fall.
Igår kom familjen Dalemo hit med en kasse full med bra grejer dom införskaffat på Ullared. Tvättlappar, bröstinlägg, dreggelscarves mm samt dessa finfina miniatyr badankorna

hur söta?


smell you later!

Kommentarer
Postat av: Malin

vi ses på friskis då och idag ska jag ha en stjärtlapp ;)

2010-08-25 @ 13:56:35
Postat av: Louise

Tackar! Uh träna.... måste ta tag i det där jag me... Känns inte lockande!

2010-08-25 @ 15:44:36
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: syrran

ja vafalls!? tänker do forgifta miiiig? ;P

2010-08-25 @ 21:36:19
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Tess

Schyssta badankor :-)



Svar: Vi börjar få till rutinerna nu och amningen går lite lättare än i början. Är fortfarande väldigt öm och så måste vi ge tillskott för att han är så liten, men det går smidigt :-)

2010-08-26 @ 13:21:55
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0