2 December

Godmorgon eller nåt.
I dag sov vi ända till nio så nu är jag helt efter. Tänk vad en timme kan göra. Nu håller jag på att försöka söva lilleman men det låter som om han bara ligger och pratar där inne i sängen. Får se om han somnar. Jag har i alla fall röjt lite här nu på morgonen och funderar på att dammsuga sen när Vide vaknar igen.
Fick i dag äntligen tag på någon på Stures efterom vi ska beställa mat där till nyår. Bra att vara ute i god tid. Vi ska ha nyårsfesten här hos oss i år och temat blir rock. Yea!
Hihi kikade in till Vide nu och han har somnat. Sötis.
Nu ska jag slå igång Dexter. Fasen va bra det är.
Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja den har jag haft men den funka inget bra på mig :/ Tackar! Blev något stora så dom ser mer ut som buckligabullar hehehe!

2010-12-02 @ 13:35:38
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0