30 December

Tjo!
Här sitter jag och är lite smått uttråkad.
Vide ligger och sover och jag har egentligen tusen saker att göra men ingen som helst ork eller lust. Nytt år snart också. Helt jävla sinnessjukt vad fort det här året har gått. Kikade tillbaka i bloggen från början av förra året och vad mycket man har glömt. Varenda inlägg handlade i princip bara om hur ont jag hade, att det kliade över hela kroppen och att jag hade halsbrännan from hell. Fattar inte att det var någon som orkade läsa skiten. Mycket som har hänt detta året och jag fick rätt om att det här skulle bli det bästa året i mitt liv. Jag är verkligen lycklig!
Fast någon sån där seriös tillbakablick av året som gått orkar jag nog inte med. Arkivet finns ju om man vill rota.
Nu ska jag fortsätta äta mina miniclementiner och ignorera den stora godispåsen som vi ska bjuda på i morgon.

Se men inte röra...

Kommentarer
Postat av: Ida (nyss hittat hit till din blogg)

Som värdinna borde du väl provsmaka godiset, iaf en liiiiten godis?

2010-12-30 @ 17:44:49
Postat av: Malin

Ida! Fresta henne inte, ger men henne lillfingret tar hon hela kroppen ;) haha om du lovar Kristin att bara ta en så an du få ta en av mina godisar, det är ok! =)

2010-12-30 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0