9 December

Morrn!
Eller nja...god förmiddag kanske det heter.
Här är det slappt värre. Vide ligger och sover igen så jag sitter mest bara här och slösurfar. Före det satt jag och kikade program som jag missat på tv samtidigt som jag slängde ett öga då och då på min fina son som låg på golvet och "kröp" runt. Han lekte med sina grejer och simmade över golvet till babygymmet där han hittade en leksakshammare som han tog med sig och började hamra med i golvet en bit bort. Så underbart söt! Han blir så stor och han gör framsteg varje dag. I dag blir han sex månader och jag låter väl som en repig skiva nu men fasen vad tiden går fort.
Det har hur som helst varit de bästa halvåret i mitt liv.

Fina lilla knubbis

Kommentarer
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

rolig o fin blogg du har

:))

2010-12-09 @ 12:46:50
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: sändy

grattis te vide! fan ja håller me, sjuuuukt fort går det!fast det är kul att dom blir större me :D

2010-12-10 @ 12:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0