Vilken gengre tror ni att jag ska vara?

Oj oj dålig bloggning idag. Skärpning!
Vet inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen. Tjoff sa det bara och jag har inte fått någonting gjort. Blir till att köra räser i morgon helt enkelt. Fast det kanske är rockigt med lite skit i hörnen?

Här får ni förresten en liten hint om vad jag ska ha på mig i morgon


också måste jag ju provsmaka godiset lite. Jag tar din fjällan...


eller det kanske inte är din? Bäst jag tar en till så det säkert blir rätt...

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja man känner sig faktiskt riktigt nöjd med att man lyckats hålla sig :) Allt går bara man vill :)Jag är rätt envis av mig... Du kan ju kör med att du bara får äta godis på helgen? Man behöver ju inte slå på stort helt och hållet! :) Sjukt söt top för övrigt! :)

2010-12-30 @ 22:40:59
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0