10 Februari

Tjena
Var ett tag sen jag skrev men det har verkligen varit fullt upp. ihelgen har det varit bröllop, revy och övernattningsbesök av mamma och per bl a. Sedan åkte jag ju med dom upp till Ö-vik i måndags så jag har inte hunnit sitta någonting vid datorn egentligen.
I dag är jag ensam hemma eftersom både mamma och Per jobbar. Men resten av veckan har mammatagit ledigt så då hittar vi nog på nåt. i går var vi inne och kikade på barnens hus i stan och klämde lite på en BRIO Sing som jag är ganska så sugen på. Kikade lite i affärer men jag orkade inte så länge. Han iaf köpa en alla hjärtansdag present till kråkan och fick en body till bebisen av mamma.
Gick upp ganska tidigt i dag så nu är jag redan hungrig. tur då att det finns en matlåda kvar sen i går med fläskkotlett, potatis och sååååås. Gött! Sedan efter maten ska jag nog lägga mej och vila lite för jag är så sjukt trött.
Hörs senare


Kommentarer
Postat av: cammie

har du dille på fläskkotletter kanske?? ;)

2010-02-12 @ 18:14:37
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0