17 Februari

Morsning korsning!
Jahopp i dag har jag hunnit få en hel del gjort redan. Vaknade kl 07.00 av alarmet eftersom vi skulle till bm kl 8. Kändes verkligen "underbart" att kravla sig ur sängen då efter att ha somnat vid 05 ungefär. Men tanken på att få höra bebis hjärtljud fick mej i alla fall att ta mej i kragen. Var som vanligt ett väldigt trevligt besök. Min bm är underbar! Tyvär kunde hon inte hjälpa mej med mina utslag utan jag fick höra av mig till vårdcentralen. suck! Dom sa ju när ja gringde dit att bm skulle kunna skriva ut nåt men nädå...
Fick ställa mej på vågen och det visade sig att jag gått upp ca 7 kg. Vilket var helt normalt. Mätte magen och den var precis på kurvan, väldigt normal alltså. Känns ju skönt att det är något som är normalt med mej i alla fall. Kan man täppa till truten på alla dom som tycker att jag blivit sååååå stor redan. Normal hör ni det! höhö
Bebis hjärtljud var underbara att höra <3 146 låg dom på. Sedan bokade vi upp resten av tiderna fram till förlossningen och även en "övertid" men den tror jag inte jag kommer på höhö. Fick även traska bort till lab och lämna några rör med blod hos samma torra humorbefriade kärring som förra gången som envisas med att ropa upp mig som Kerstin Sandgren. Passade på att ringa vårdcentralen i Kvänum och fick en tid 10.15. Följde med kråkan till jobbet och häckade tills dess och passade då på att avskräcka de två kvinnliga medarbetarna från att någonsin bli gravida moahaha. Väl på vårdcentralen fick jag komma till Carsten och han är ju för jävla rolig. Per- Anders däremot har ju ett stetoskop uppkört där solen aldrig skiner. Ni skulle sett Carstens min när jag visade magen. Den är verkligen ingen vacker syn och det verkade han inte tycka heller haha. Synd bara att restn av mig ser lika jävlig ut. Har t o m fått lite i fejset. Fick i alla fall Tavegyl utskrivet och det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga i mej en tablett. Hade väldig tur på hemvägen i alla fall. Hade kommit bara en liten bit när en bil kör upp intill mej och vevar ner rutan. Visade sig vara grannen som lät mej snålskjutsa. Himla snällt. Så nu sitter jag här och glor. Ska lyfta på arslet nu i alla fall och fixa mej något ätbart vill bara passa på att hälsa till Malin A att du får tjuvläsa så möe du vill höhö

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, snyggve kerstin :P.

Det är inte järntabletterna du fått utslag av?

2010-02-17 @ 13:01:22
Postat av: Malin

Men nu gör jag inte det längre :P Nu vet du ju att jag gört... Kul och läsa att allt går som det ska! :)

2010-02-17 @ 14:10:53
Postat av: Louise

Vilken tur att du fick något för dina utslag! Hahaha visst är Carsten rolig! Fast i bland hör man inte hans skämt, han typ mumlar något och börjar skratta :)

2010-02-17 @ 16:08:30
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: marie

Åh, förlåt..det va inte illa menat med att det kanske bodde flera där inne. Du är rätt smal i övrigt och då syns magen mycke. Det är väldigt fint! :)

2010-02-17 @ 16:39:54
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: marie

Ok kände ändå att det va lite klumpigt skrivet..!

Nej många ska ju tycka och gärna skämta lite roligt med..om att man ätit för mycke o sån "skoj"..hö..hö..



Ja, jag är med nöjd :) hoppas vi kan få flytta snart bara.. :P



Hoppas tabletterna hjälper för klådan!! kram

2010-02-17 @ 17:35:42
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har lärt mig att höra vad han säger eftersom det är min bästis pappa :) Men i bland så går det inte så bra! :)

2010-02-17 @ 17:35:50
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Bella

Hoppas kliandet slutar nu då! :)

Bra med snälla grannar :)

2010-02-17 @ 17:38:37
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0