27 Februari

Idag är det ingen vanlig dag för det är älsklingens födelsedag. 30 år blir gubbjäveln men jag älskarn ändå höhö
Har gjort mumsig frukost för att fira honom. Stekta rostmackor med ägg i och bacon på. Slurp!
Igår hade vi det himla mysigt. Intervjun gick ju hyffsat smärtfritt. Fick ju en sån där jobbig fråga om vad man har för måtto i livet. Eh? Måtto? eh eh eh eh...? Såna frågor vill man inte ha. Blev totalt blank i hela skallen det enda som dök upp i min trånga hjärna var "med en ballong är man aldrig nere" *frust* Nalle phu is maj herå. haha till slut räddade Håkan mej med att säga "lev i nuet" och det stämmer ju ganska bra, det är ju i alla fall så man vill leva. Ska bli mucho intressant att se det i tidningen sen...
Efter det drog vi in till stan och gick på after worken. Tur att det var gratis säger jag bara. Var ju knökafullt med folk så man fick ju sitta på fönsterbrädet. Hade god lust att lite lagom demonstrativt köra upp magen i trynet på ett gäng gubbar som satt och klämde ut sig i sköna fotöljer *host harkel* Jag tycker att den som är tjockast ska få sitta skönast och jag verkar visst bräcka ditt midjemått med några mm. Maten var inte mycket att hänga i granen heller. Pytttelite mat på pyttesmå tallrikar. Jag gick ju inte därifrån mätt om man säger så. Vi hade en del dötid att slå ihjäl så vi åkte till willys för att handla nåt gott till bion bl a. Sedan svängde vi förbi August men den fifiluren var ju inte hemma. Sedan blev det i a f biodags och jag tycker filmen var väldigt bra. Visst man räknade ut ganska fort hur det låg till men ändå den var väldigt snygg och musiken och allt var så där "gameldags" svårt att förklara och faktiskt tyckte jag att dicaprio gjorde denna rollen riktigt bra. Kan iofs tänka mej att boken är bättre.
Vad hände mer i går då. Jo grannen har gjort det igen. Skämt bort mej alltså. I går kom låle förbi med en stor påse skorpor hon gjort. Så fruktansvärt goda. Så gulligt gjort.
Hepp nu ska jag sätta fart på kråkan så vi får städat lite här. Dammsugning mm står på shemat. I eftermiddag kommer syrran och jonny och i kväll ska vi fira Håkan med släktingar på hans pappas sida plus min familj.
Magbild kommer upp snart också för idag går jag in i vecka 26.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0