Soffan på plats strax

Ja och fy fan va bra det blir. Så jädrans snygg alltså.
Medans Håkan har packat upp soffan har jag provat outfiten till bröllopet. Jag har även fått tummen upp av kråkan. Klänningen är tajt så man ser fina magen, man ser även att röven har blivit större än magen men det skiter jag i för gömmer man sig i ett jävla tält ser man ju ännu fetare ut och alla "mamma" kklänningar är så jävla fula och tantiga och jag tänker inte få dålig smak bara för att jag blivit på smällen liksom. Kommer antagligen att få se en del höjda ögonbryn eftersom jag "klämt ner mig" i en tajt klänning men det skiter jag i. Högklackat ska jag ha också. Har provkört med kryckor och det gick hur bra som hellst. Ser en aning skitnödig ut men det gör jag ju när jag går med lågklackat också så det kvittar. Blir nog bra. Ska försöka hitta några andra smycken på fredag när jag är inne och klipper mej bara så är saken biff.
Hepp nu ska jag ta en varm och skön dusch och sedan blir det sängen för min del. Natti på er!

Kommentarer
Postat av: malin

haha röven är INTE större än magen..hur hade det sett ut? ;D hur ska jag göra med håret på lördag då?? hjääääälp!!

2010-02-03 @ 22:05:19
Postat av: august

tjoho!

Nu blir nog asetsnygg! Ring mig när du börjar bli klar hos frissan så springer jag fram till stan. När ska du klippa dig?

2010-02-04 @ 17:30:49
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: Linda

Vackert köket blev de har ni gjort bra :)

2010-02-05 @ 23:01:32
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tack :D

2010-02-09 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0