1 Januari 2010

Gott nytt år allihopa!
Hade en riktigt trevlig kväll i går med mina fina vänner. Blev väl en aningens för sent för min smak så när jag kom hem hade jag så ont och var så trött så jag bara ville spy rätt ut men det ska man väl va på nyår. I dag känner jag mej bakis. Why!?
Har precis ätit två knäckemackor som håller på och åker runt nere i magen. Får se om dom ligger kvar höhö. Nä men slut på skitsnacket.
I natt blir förmodligen den sista natten i det här huset för i morgon börjar flyttandet. tjoho! Har sett fram emot det så länge. Köket börjar verkligen komma på plats, pratade med kråkan förut och dom hade fått dit kyl och frys nu. Tydligen krånglar fläkten så vi får se hur det går med den. Alltid något som ska krångla eller hur?
Måste ju självklart säga grattis till min kära mor som fyller år just i dag också, grattis grattis!
Jahopp ett helt nytt år väntar och hur jävla ont jag än har så kommer dett bli det bästa året i mitt liv garanterat. Ge mej sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy Kristin vad jag tyckte synd om dig igår, jag grät nästan. Kan jag hjälpa dig med något så hör bara av dig!

2010-01-01 @ 19:51:36
Postat av: Bella

Gött med flytt :)

Och ja, alltid är det nåt som krånglar, känner igen det där :)

2010-01-02 @ 13:55:22
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0