10 Januari

Hallå hallå
Blir ett väldigt sent första inlägg idag men jag hade väldigt svårt för att somna i går kväll. Hade dels jävligt ont också kunde jag inte komma till ro utan Håkan. Han kravlade in genom dörren 01.30 och började göra macka och se på film. Då hade jag försökt kravla mej ur sängen ett tag utan resultat så han fick snällt lyfta upp mej så jag kunde gå ett ärende in på toaletten. Tog ett bra tag innan jag somnade efter det och så har jag ändå vaknat till flera gånger när jag måste vända mej. Så jag tyckte allt att jag förtjänade lite sovmorgon i dag. Håkan drog tyvär inte hem någon vinst i går men det hade jag ju inte väntat mej heller höhö.

I dag får vi se vad som händer. Jag tar det nog mest lugnt medans Håkan och Stig som just klev in genom dörren donar i köket. Tror minnsan att det är spisen och diskmaskinen som ska komma på plats i dag.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att Håkan inte vann för då gjorde Andreas det istället ;)

2010-01-10 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0