12 Januari

Morrn morrn!
Ja herregud vad hon sover tänker ni men jag har haft en sån där "trevlig" natt igen när jag bara legat och stirrat upp i taket. Lyckades somna någon gång när älsklingen startade sitt snoosmarathon vid 8 i morse. Det var väl tanken på att den stackaren var tvungen att lämna den varma sängen som jag gav honom en skadeglädjens suck och somnade in. Vaknade i a f med ett ryck av att det knackade på dörren och jag fick flänga upp och dra på mej ett par brallor och linka iväg till dörren med håret spretandes åt alla håll. Utanför stod en påpälsad Låle med en enorm påse varma bullar, jag upprepar varma bullar, till oss. Hur underbar får man bli eller? Jag kan tänka mej jobbigare uppvaknanden höhö. Sedan blev vi även bjudna på middag på söndag. Ibland har man det bara för bra.
Så min frukost i dag bestodav två mackor plus bulle med mjölk. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0