15 Januari

Wohoooooo! Jag är så jävla glad i dag för jag har lasat in. dvs jag har fått en fast tjänst i kommunen. Fy fan va gött! Har precis pratat med gunnel på lönekontoret. Jag var så nervös innan att jag skulle få behövaskälla och hota med facket men det behövdes inte hehe utan jag har lasat in nu. Fattar ni hur gött det känns eller? jippi! Synd som fan bara att man inte kan jobba just nu då. Kommer ringa en dam till mej på måndag antagligen och prata och göra ett anställningsbevis. Just nu finns det väl inga fasta tjänster så man hamnar i en så kallad vikariepool. Man får önska arbetsgrad också blir man runtslussad på olika ställen för att få ihop timmarna. Får se hur det går eftersom jag inte har körkort men det löser sig nog. Härligt!!!!
Nu ska jag äta en stoooor frukost och bara njuta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0