17 Januari

Tjipp!
Nu sitter jag och pausar i soffan. Har roat mig lite med att packa upp en låda. Pust och stånk. Det är ju så roligt att man inte orkar någonting och det gör ont så fort man böjer sej men envis som jag är så flänger jag runt tills det snurrar i huvudet. Håan håller på och sa få fart på diskmaskinen i alla falloch det vore ju finfint för en det bli en del som måste diskas ser man när man packar upp...
Har tvingat Håkan att ta magbild i dag också för i morn går jag in i vecka 18. Men det blir inget bra.Håkan är urkass på att fota magar om man säger så. Vi får göra ett nytt försök senare för mitt tålamod orkade inte med mer liksom.
Ska pausa lite till sen är jag på´t igen. Gött när man kan få upp lite saker i skåpena och få undan kartonger.
hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: cammie

hehe. Det är säkert mycket indivudiellt hur det känns (?). Men om du känner det utanpå så måste det ju nästan vara bebis tycker man ju. Annars har du jädrigt levande tarmar tjejen :) hihi. På mig känns det som om nåt sprattlar/bubblar/knyter till snabbt lixom. Så jädra svårt att förklara. Muskelryckning var la ett passande ord, som du beskrev :)



Vilket datum har du fått beräknat? När ska du på ultraljud? =)

2010-01-17 @ 22:27:48
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0