21 Januari

Yo!
Jaha idag fick jag allt gå upp lite tidigare än vad jag borde. Syster yster knackade på dörren i ottan och började härja runt här så det var bara att ignorera tröttheten och släpa sig upp. Just nu har hon fått tag i min drillpinne och har redan lyckats göra tre hål i golvet (nä inte riktigt men det lät så)och skrämt Heineken på flykt för att pinnen har fart åt alla håll. Livat. Jaja känns gött att man slipper vara själv i alla fall. Det är lättare att fördriva tiden när man är två. Jag vet att jag tjatar men jag vill verkligen ha måndag nu nu nu. Funderar skarpt på att sätta i mig en 6-7 fläskkotletter, dra täcket över huvudet och gå i ide tills dess. Sounds like a plan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0