26 Januari

morrn!
I dag är jag uppe i tid för en gångs skull *tummen upp*. Det har sina anledningar. Har varit på kommunhuset i Vara och skrivit på anställningsavtal hos kanske sveriges trevligaste människa. Hon var riktigt gullig. 
Nu känns livet så gott som på topp förutom den rackarns foglossingen som bara har blivit värre. Det har liksom satt sej på ena sidan ryggen nu också. Rullstol nästa liksom höhö. Nädå det får vi hoppas att jag slipper men kryckorna är numera mina bästa vänner.
I dag får vi se vad som händer och sker. Närmast på programmet är ett besök från syster inplanerat som jobbar till 10.15 i dag och sedan kommer hit och våldsgästar. Trevligt. Innan dess ska jag nörda mej lite vid datorn för jag misstänker att en viss person kommer beslagta den så fort hon snubblar in genom dörren...



Kommentarer
Postat av: august

Vi kan mötas på stan, är inte meningen att du ska stappla runt för min skull!

Köss

2010-01-26 @ 15:32:18
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: sandra

Det är ju Krille moona som är far till hulken/hulkan så lite flashing av könet borde i se!;)hoppas

2010-01-26 @ 22:03:42
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0