28 Januari

hej och hallå
Har inte orkat blogga någonting i dag. Har blivit riktigt seg det sista, därför blev det ingen bloggning i går. Jag hade en riktigt jobbig dag. Dels hade jag ont men även riktiga hormonstormar. Har ju läst en del om dessa hemska hormoner som svallar när man är gravid men själv inte drabbats mer än lite liknande pms. I går var jag helt sjuk. Jag tar ett exempel. Jag hade legat och vilat ett tag och skulle försöka ta mej upp ur sängen och eftersom jag hade riktigt ont så tog det ett tag av flås och stön. Satt och pausade på sängkanten och då kommer Heineken in och hittar en dammtuss som han börjar nosa på. Jag skrattar hejdlöst. Heineken börjar då äta upp dammtussen samtidigt som man hör hur äckligt han tycker det är. Jag skrattar mitt mest hysteriska skratt och kan verkligen inte sluta sen på en sekund känner jag mej helt plötsligt jätteledsen och börjar storgråta istället...psyko!
Det är inte lätt alla gånger...
Idag har jag inte gjort så mycket men efter Håkan slutade så hämtade vi upp Stig och drog till colorex för att kolla på kakel och tapeter samt köpa färg. Herregud vad svårt det är med tapeter. Suck! Har i alla fall hittat en som vi tror att vi vill ha i tv-rummet, långrandigt...kan bli snyggt.
Efter att vi plockat med oss en hel hög med tapetprover så drog vi till haralds och köpte godis. Det har tydligen kört in en lastbil rätt in i väggen där man tar godis och vi hoppades lite smått att det skulle va extrapris på krockskadade ferarribilar men nädå...
Nu har vi precis ätit hamburgare och kråkan har pyst iväg till bowlingen. Sedan när han är tebaxblir det godistajm och film.
Ska försöka rycka upp mej med bloggningen i morn

Kommentarer
Postat av: cammie

hehe, känner igen det där med hormonstormar. Jag kan tex börja gråta om det inte finns pålägg hemme eller om jag står i duschen och ser att shampoot ät slut.. Helt sjuk hur kroppen lever rövare med en :)

2010-01-28 @ 20:11:58
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Spättan

På tal om hormoner... du vet spindelhonor biter ju huvudet av hanen när de är "färdiga",exakt så har jag känt att jag vill göra med Martin... och två sekunder senare gråter jag floder...



Härligt! ;)

2010-01-28 @ 21:22:30
Postat av: august

Krockskadade ferraribilar mohahaha... Nu har du gjort min dag! Puss på dig gumman!

2010-01-29 @ 15:03:15
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0