29 Januari

Hallå från sjukstugan!
Jajjemän här är vi inte speciellt pigga. Jag har ju mina vanliga krämpor då men nu har min lilla kråka gått och fått maginfluensa eller dylikt. Han är inte mycket att hänga i granen just nu den lilla kraken. Så jag håller på och pysslar om honom lite smått...från behörigt avstånd då förstås. Sitter i ett annat rum och ropar tröstande ord. Fast det har inte kommit något mer spy eller annat otrevligt sen i morse så vi får se vart det leder.
Det är så roligt för jag sitter och lyssnar på System of a down och bebis blir alltid väldigt sprattlig då. Hoppas det "danssprattel" och inte "stängavskitenmammasprattel" höhö. Det ska börja hjärntvättas i tid.


Kommentarer
Postat av: sandra

absolut ska det börjas i tid!:D System rules W..W

2010-01-29 @ 15:47:06
URL: http://darkling.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha SJÄLVKLART är det dansar bäbin gör:P stackars lilla kråkan! krya på honom å se till att inte du blir sjuker!

2010-01-29 @ 17:05:39
Postat av: Bella

Yäy! System of a down kan inte göra en bebis ledsen, tvärtom! :)

Hoppas vi ses imörrn!

Kram!

2010-01-29 @ 20:10:36
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0