8 Januari

Tjo!
I'm back! Äntligen har internet hoppat igång så jag kan nörda mig ordentligt framför datorn som jag brukar. Flyttat har vi minnsan gjort nu och just nu är här ett ordnat kaos kan man säga. Köket är inte riktigt klart än så alla lådor har inte kunnat packas upp. Man får ta en sak i taget helt enkelt. Jag trivs i alla fall väldigt bra och det gör faktiskt Heineken också. Haha man skulle ju filmat honom när han kom in här första gången. Vilken min han fick och han gick runt runt runt i alla rum 1758437276 ggr och såg ut som ett stort frågetecken. Gud vad vi skrattade. Kan ju uppdatera er om min foglossning också för er som undrar. Jag har fortfarande ont men inte riktigt så jävligt som jag hade sist jag skrev. Det har kännts lite bättre i två dar nu men just idag är det rätt jävligt igen. Började så smått hoppas på att det skulle ge med sej och att jag kanske kunde ringa resursen och föröka jobba ett pass nästa vecka eller nåt men som det känns nu får jag fortsätta avvakta. Jag kunde ju knappt hjälpa till med någonting vid flytten. Stod mest och dirigerade med mina kryckor så det är tur att man har sån underbar familj och svärfamilj som hjälper en. Utan dom hade vi inte klarat oss länge.
Nepp nu ska jag fortsätta med min frukost här och sedan blir det lite uppdateringar förhoppningsvis så ni får något att läsa här igen.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: cammie

uff, har du fått dig kryckor nu?? =(

2010-01-08 @ 23:10:24
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0