Dags för sängen

Jahopp i dag har jag haft en väldigt trevlig dag. Började med att jag mötte upp Sandra och vi gick raka vägen till Elionor och gullade med Elias. Han är ju bara för söt den ungen! Efter det så gick vi hem till mej och lagade 5 stjärnig cuisine. Korv och strips. Höll på att bli väldigt misslyckat eftersom jag hade glömt hälla på olja (hur man nu kan missa en sån sak) men det ordnade upp sig tillslut. Efter det "bakade" vi en paj hehe och lagom till den var färdig så kom Miklo på besök och inspekterade ägorna så han fick sej en bit han med innan han drog på innebandyträning. Håkan kom hem strax efter det och åt upp resten av pajen och medans Sandra och jag tittade på let's dance så grejade han i köket. Sedan var det taxi kråkan som fick rycka in och skjutsa hem Sandra och jag följde med och hejjade på eller nåt höhö. Nu är jag riktigt trött men innan jag stupar i säng så ska jag ta mej en varm dusch känner jag. Kanske att jag får sällskap om jag fladdrar lite med ögonfransarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0