MAT!!!

Fy satan i gatan vad hunggrig jag är nu. Håkan donar i köket och snart ska jag sätta tänderna i en saftig fläskkotlett. Jajjemän nu är frysen full av det igen *lycklig*.Potatisgrattäng blir det också givetvis och lite gurka och sallad (så inte mamma ger mej onda ögat)
Har legat och läst en hel massa i dag medans kråkan och svärfar fixade rinnande vatten i köket. Har fått låna de två första böckerna i en fantasyserie av Eve och den första läste jag ut igår och har hunnit en bra bit på den andra som heter Safirringen. Dom är för jävla bra alltså! Hoppas jag får sova nåt i natt för i morn ska jag vara pigg och glad eftersom jag har en dejt med Sandra som kommer hit. Ska bli skoj!
Nu verkar det som om slaven i köket är färdig så vi ska mysa till det lite framför en himla många roliga program av galenskaparna. Här kommer en favorit


Kommentarer
Postat av: jonas

Hihi, Mor i skutan... Kult! =)

2010-01-12 @ 22:47:03
URL: http://jonalius.blogg.se/
Postat av: sandra

lätt att hon skulle ta över hela scenen:)!



ååå mor i skutan!!:D

2010-01-13 @ 13:49:06
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0