Startkablar

Ja det är fina grejer att ha speciellt om en syster ringer och inte får igång bilen. Självklart åkte jag och Håkan och sparkade igång åbäket åt henne. Innan det har jag suttit och lyssnat på ett finfint radioprogram. Cattis & Mia & lite Carro på radiolive Första gången jag har kunnat lyssna på dem (fy skäms på mej) och de har verkligen förgyllt min torsdagkväll. Vill du också lyssna på dem för det vill man ju så ska du gå in på länken där varje torsdag mellan 19-21. Finfina grejer! Joina deras facebookgrupp med samma namn också vettja för får dom 200 fans så ska Mia dansa på tört i Lisch med en lusssekatt och det vill man ju se innan ögonen har glott färdigt så att säga.

Cattis å Mia

Kommentarer
Postat av: Bella

Aaah, går inte att svara på ditt senaste inlägg, gör det här istället då :)

Grattis!!! Skönt att känna sig lite säkrare! :)

2010-01-15 @ 20:02:52
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0