Tjo vad det var livat...

Här sitter jag och har dödens tråkigt. Inget roligt på datorn och ingen rolig film att se på. Suck! Så jävla segt när man inte kan göra annat än att sitta på arslet. Har i alla fall haft lite besök i dag. Våra kära grannar Olle och Elinor kom hit och överraskade mig med en blomma och kikade runt lite. Syrran har också varit här en sväng innan hon började jobba så det livade ju upp min dag. Håkan håller nu på med att sätta upp ett provisoriskt toalettskåp inne på den "lilla" toaletten så vi har någonting att ställa grejerna på innan vi gör iordning där inne, ska ju renovera stora badrummet först. Har fått en idé i mitt huvud och t o m hittat lite badrumsmöbler så det känns bra att man har ett litet hum i alla fall om hur man vill ha det.
Snart drar i alla fall kråkan iväg för att spela poker med grabbarna. Då blir det en påse popcorn till mej och kanske om jag har tur hittar jag någon film som duger att se igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Andraes ska spela han med så jag sitter strandad med 2 ungar ;) Hoppas du får en trevlig kväll. Hur går det med dig?

2010-01-09 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0