Våfflor och kattskrällen

Tjo!
Nu sitter jag här igen då. Pappa och Margareta har som sagt varit här och kikat och fikat våfflor med sylt och grädde. smarrigt men som vanligt orkar jag bara en, pappas rekord var nog 13 stycken eller så fast utan sylt och grädde då men ändå phu! Vi var ju även i Vara på möbelrea och fan va gött att vi åkte dit för vi hittade både soffa, köksbord och tv-bänk hur bra som hellst. Ska ringa i morn och beställa de grejerna och det bästa av allt var att de har sakerna på lager så vi kan få dom redan i veckan plus att det är gratis hemkörning. Hur bra som hellst!
Något som inte är braär att Håkan var ute en sväng till med Heineken och då sprang han in på grannens tomt och bortåt och Håkan sprang inte efter. Fast han hade ju hittat dörren flera gånger när vi var ute sist så han fick va men han har inte kommit tillbaka än. Orolig blir man. Vill ju ha våran lilla fjantkatt. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt.
Nu är jag lite hungrig och funderar på att ställa Håkan framför spisen så jag får en fläskkotlett eller två höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0