Vaken igen

Urk. Efter att syrran dragit vidare till jobbet så gick jag och la mej och vilade lite middag. Har känt mej lite risig idag, kännts som om jag ska svimma fastän jag sitter ner liksom. gör skumt. Sen känns magen jävligt spänd också som om den ska explodera eller nåt. Sov riktigt gott gjorde jag nu i alla fall, varför kan man inte göra det på natten?Pratat med mamma har jag gjort också. Annars är det väl inget mer som har hänt, jag har ju liksom sovit höhö.Ikväll ska jag givetvis bänka mig framför radiolive.se kl19 för bästa radioprogrammet hehe. Men innan det måste jag facebooka lite och annat nödvändigt.
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Hermaningebjorg

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 @ 14:04:10
URL: http://hermaningebjorg.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0